23 Kasım 2008 Pazar

Öss'de Açıköğretim Ek Yerleştirmesi

Bu yıl ki öss sonuçlarının ardından yerleştirmeler ve ek yerleştirmeler yapıldı ve şimdi de ÖSYM'nin açıköğretim fakültesi için 2. ek yerleştirme yapmayı planladığını öğrendik.Şuanda uygulanan sisteme göre örgün bir eğitim kurumuna yerleşen öğrenciler ek yerleştirmelerde tercih yapamıyordu bu durumda 2. fakülte olarak açıköğretim fakültesini okuyamıyordu fakat ilk tercihlerde açıköğretim yazıp ek yerleştirmede örgün eğitim yazıp kazanan öğrenciler 2 fakülteyi birden okuyabiliyordu.Buradaki karışıklığı gidermek için yeni bir düzenleme yapılacağı bildirildi.2. ek yerleştirme gibi fakat sadece açıköğretimin yazılabileceği bir yerleştirme yapılacak bu da demek oluyor ki örgün bir eğitim kurumunda okuyan öğrenciler yapılacak ek yerleştirme ile açıköğretim fakültesinde de okyabilecekler.
Detaylı bilgilere sitemizi takip ederek ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder