15 Temmuz 2008 Salı

2008 Öss Taban Puanları (Yüksek Öğretim Programları Kılavuzu)




2008 öss 'ye giren adaylar öss tercih kılavuzuna sitemizden ulaşabilirler ayrıca ösym nin resmi sitesi ''www.osym.gov.tr'' den de ulaşabilirsiniz.Adaylar istedikleri takdirde tercih kılavuzuna başvuru merkezlerinden 3ytl karşılığında ulaşabilirler.
Öss tercihleri 23 Temmuz ile 4 Ağustos arasında yapılacak.Öss tercihleri için herhangi bir ücret ödenmeyecek,işlemler online olarak yada başvuru merkezlerinden yapılacak.
Öss tercih kılavuzu aşağıdadır ÖSYM'nin resmi sitesinden alınmıştır.

Tabloyu görüntüleyebilmek için bilgisayarınızda Adobe Reader yüklü olmalıdır.


KAPAK

İÇİNDEKİLER

GENEL BİLGİLER

TABLO 3A

TABLO 3B

TABLO 4

TABLO 3A, TABLO 3B VE TABLO 4'TE YER ALAN YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARININ KOŞUL VE AÇIKLAMALARI

TABLO 5

TABLO 5'TE YER ALAN YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARININ KOŞUL VE AÇIKLAMALARI

TABLO 6A

TABLO 6B

TABLO 6C

TABLO 7

TABLO 8

YÜKSEKÖĞRENİM KREDİ ve YURTLAR KURUMUNA (YURT-KUR) AİT BAŞVURU FORMU NASIL DOLDURULACAKTIR?

YURT-KUR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN YÜKSEKÖĞRENİM GENÇLİĞİNE HİZMETLERİ

2008-2009 ÖĞRETİM YILI YURT-KUR BAŞVURU FORMU

DUYURULAR

TÜBİTAK 2205-YURT İÇİ LİSANS BURS PROGRAMI DUYURUSU

POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI GÜVENLİK BİLİMLERİ 2008-2009 AKADEMİK YILI GİRİŞ ŞARTLARI

POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI POLİS MESLEK YÜKSEKOKULLARI 2008-2009 AKADEMİK YILI GİRİŞ ŞARTLARI

2007-2008 ÖĞRETİM YILINDA ÖRGÜN ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖDEDİKLERİ KATKI PAYLARI VE İKİNCİ ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖDEDİKLERİ ÖĞRENİM ÜCRETLERİ

ÜNİVERSİTELERİN İNTERNET ADRESLERİ

2008-ÖSYS TERCİH FORMU

DİLEKÇE ÖRNEKLERİ





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder