8 Temmuz 2008 Salı

Öss Sonuçları Ne Zaman Açıklanıyor ?




Aslında sorunun cevabı basit fakat son zamanlarda basına yansıyan çok fazla haber var.Öss sonuçlarının açıklanma tarihi hakkında son günlerde değişik haberler duyuyoruz fakat ÖSYM başkanı Prof.Dr.Ü.Yarımağan 2008 ÖSS nin gerçekleştiği gün yaptığı açıklamada 2008 öss sonuçlarının 15 Temmuzda açıklanması gerektiğini ancak MEB ile ilişkide bulunduklarını bu sürenin biraz uzayabileceğini belirtmişti.ÖSYM başkanının açıklamalarına bakacak olursak öss sonuçları 15 Temmuzdan daha sonra açıklanacak ama henüz bir tarih belirli değil.Geçmiş yıllara ve aldığımız son duyumlara bakacak olursak 2008 öss sonuçları Temmuz ayının sonunda açıklanır diye düşünüyoruz ve bunun ardından öss tercih sürecine geçilir.Öss tercihleri için ise adaylara 1 ay ile 20 gün arasında bir zaman boşluğu tanınacağı kanısındayız.Öss sonuçları ve öss tercihleri için sitemizi takip ediniz...

8 yorum:

  1. insanın istikbalini uc saat belırleyemez

    YanıtlaSil
  2. Söylesene kemalist senin doğumun 3 saatten fazla mı sürdü? Doğum sırasında hayatı değişen, istikbali kararan binlerce insan var.

    Ya da sünnet operasyonun.. Koca bir sülalenin istikbalini etkileyebilecek bu operasyona sülalenin her bireyi için 3 saatten kaç gün harcaman gerekir?

    Aslında seni doğuran da bilmiyorum erkek misin ama sünnet eden de bu işi öğrenmek için yıllarını harcamış tecrübeli kişilerdir. Yani her iki örnekte de hayatını değiştiren 1 saatten az bir vakit değil o vakitte çalışan uzman kişinin o odaya girmeden önce geçirdiği bütün tahsil hayatı ve tecrübeleridir.

    Ezber sözler söylemeyi bırakıp biraz düşünme vakti geldi sanırım

    YanıtlaSil
  3. SONUÇLAR 12 TEMMUZ'DA AÇIKLANIYOR.
    BEKLENENDEN BAYAĞI ERKEN.
    NEREDE KALDI TEMMUZ SONU :)
    BEKLEME MERAKI CABUK GIDICEK NEYSEKI.

    http://www.osym.gov.tr/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFF88F742D0D71125128A0159B3768D37C

    12 TEMMUZ BİLGİNİZEEEEE

    YanıtlaSil
  4. inşallah hepimiz kazanmışızdır ama saat 11:27 neden açıklanmadı şu sonuçlar hala yhaaa

    YanıtlaSil
  5. hadi abi bilgisayarın başında ağaç olduk nerde bu sonuçlar saaat:11:33 oldu yhaa arkadaşlar inşallah hepimiz kazanırız yhaa çok çalıştık herkese başarılar....

    YanıtlaSil
  6. ya saat kac ldu daha sonuçları öprenemedim 10.30 da veriliyodu sözde ağaç oldum köklerimi salıcam nerdeyse....:s

    YanıtlaSil
  7. öss sonuçlarına buradan:

    http://2009oss-sonuclari.blogspot.com/

    umarım dilediğiniz yerleri kazanmışsınızdır:)

    YanıtlaSil
  8. 3 saat 15 dakka herkesin geleceğini belirlemeye yetmez. benim yetmedi. sınaw stresiyle boğuşmaktan 1 buçuk saatimi kaybettim.sorularımı dikkatlice okuyamadım.sınawdan sonra kendimi değil, sistemi eleştirdim. çünkü biliyordum ki, yanlış olan ben değilim, bizi tek bir kalıba göre eleyip seçen bencil bir sistemm

    YanıtlaSil