9 Temmuz 2009 Perşembe

2009 Öss Taban Puanları Düşecek Mi ?



Bugün yapılan YÖK toplantısında 2009 öss ile ilgili çeşitli konular ele alındı ve en kısa zamanda gerekli düzenlemelerin yapılacağı açıklandı.

Sınava giren üniversite adayı sayısının azalması ve üniversite kontenjanlarının artmasıyla öss taban puanlarında değişiklikler yapılması gerektiği kararlaştırıldı.Bu yıl ki sınavın zorluğu ve üniversite kontenjanları değerlendirilerek 165 puan olan taban puanı için %20 ortalama net başarı oranı dikkate alınarak bir düzenleme yapılacağını öğrendik.
Kısacası 2009 öss sonuçlarının ardından yapılacak 2009 öss tercihlerinde baraj puanlarında değişiklikler yapılabilir.
YÖK ün yaptığı açıklamaya göre YÖK sınavın zor olduğunu düşünüyor bu durumda taban puanlarının düşeceğini söyleyebiliriz...

8 yorum:

  1. ne kadarlık bi düsüs söz konusu olabılır?

    YanıtlaSil
  2. taban puanlar ne kadar düşer acaba.ben 296 aldım ea2 bolu kamu yönetimine girebilirmiyim.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten hakkını vererek çok çalıştım ama sırf türkçede vaktimi dengeleyemediğim için mat 2 testim yetişmedi istediğim başarıyı alamadım EA -2 den 285 puan geldi gerçekten çok üzgünüz inş puanlarda yüzümüz güler hepimiz biryerlere yerleşiriz.

    YanıtlaSil
  4. bende ea2 den 287 puan aldım türkce testinden cok yanlısım cıktı. İnsallah puanlarda düsme olur.O kadar calıstık.Emekler bosa gitmesin...

    YanıtlaSil
  5. düşse keşke o kadar çalıştım emekle... bende türkçede zamanımı iyi kullanamadım .. cevapları kontrol etme şansım olmadı.... düşmesini umut ediyorum :( yoksa açıkta kalanalar arasında yer alacagım ilk girişim öss ye. buyuk sıkıntı veriyor insana..

    YanıtlaSil
  6. yıl içerisinde okadar çalıstık sınavda türkçe testinden dolayı zamanım altüst oldu mat2'inin yarısını göremedim ea2 287 puann aldım biyere yerleşemmessek dahada bu sıkıntıya nasıl katlanırım bilmem.....

    YanıtlaSil
  7. ben meslek lisesin de okuyordum gerçekten çok çalıştım inanırmısınız bazen stajdan geldiğimde ayaklarıma kara sular iniyordu ve ben hala ders diyordum çalışıyordum.Başım ağrıyordu,yorgundum ve hala çalışabiliyordum bu gun öss puanıma baktığımda biraz daha iyi alabilirdim diyorum

    YanıtlaSil
  8. ben hiç dershaneye gitmedim.Doğru düzgün çalışmadım da,türkçe iyi geçti ama zamanımı yedi.söz:273,ea:255 geldi.Bende sayısaldan puan kaybettim.Ama iki yıllık da olsa gitmeyi düşünüyorum.inşallah puanlar düşer.

    YanıtlaSil